CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
made by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leelou

Monday, June 27, 2011

Cuti-cuti sabtu!! ~DESARU~

assalammualaikum.....sebernanya tak planning pun nak pergi swimming kat laut ni. tetibe aje nak pergi. tempat yang kitorang pergi ialah DESARU.... haha. dekat je kan. dalam johor gak ktorg berjalan. tapi kalau ikut btol2 jalan nak pergi desaru ni jauh gak kan. ada la dalam 2, 3 jam baru sampai. tapi bila adanya highway baru ni. 45 minit je da sampai.... kejap kan. da ada jalan dekat ni pe agi tiap2 bulan la mandi laut. hitam la jawapnya. ( iyo la tu ) hikhikhik.... aku tak mandi pun pegi hari tu. kate je tak planning. so tak prepair la baju untuk swimming. tak pe nanti kalau pegi agi nak juga aku mandi. memang best..... jom layan gambar jap..............




aku dan adik2 omel..... 


aku sahaja... nampak tulisan kat pasir tu tak? aku yang buat. cantik kan. ( cantik ke tak ada aku kesah ) hikhikhik....


heeee. siap ada kerusi lagi. macam matsaleh tu dok tayang badan kat tepi laut. tapi aku tak de la buat macam matsaleh tu buat. henta sape punya kerusi tu pun aku tak tahu. main duduk jek. cantik pulakkk... hiiii..jap2 gambar aku dan dia mesti la kena ada woooo.... peace :D


eh gamba diaorg pun ada juga ke?... hihihih :D