CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
made by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leelou

Thursday, June 2, 2011

entry biasa.

aku rasa ape yang ditentukan untuk aku adalah untuk aku. perjalanan hidup berakhir dengan bahagia atau tidak bukan kuasa aku yang nak menentukan. aku hanya dapat berdoa dan berserah ape yang da ditakdirkan. mungkin baik mungkin tidak. kalau usaha macam mana pun, hati keras da tak boleh di lembutkan lagi. walaupun nyawa yang dipertaruhkan tetap same jalan cerita yang direka. mungkin aku saje yang bermimpi indah. tapi jauh sekali mimpi tu nak jadi kenyataan. kalaulah jadi kenyataan. aku sangat bersyukur dengan anugerah yang di bagi. tapi jauh sekali tu terjadi. entah kenapa perasaan aku yang bersemagat da bertukar menjadi kecewa dan rase ingin merelakan ape saje yang akan terjadi lepas ni. mungkin baru aku sedar yang aku hanya berusaha bukan menentukan apa yang aku inginkan selama ni. terima kasih kerana sedar kan aku. kalau tak, lagi jauh aku bermimpi. terima kasih juga dekat mimpi tu bagi aku peluang untuk rasa bahagia yang selama ni aku tak penah rasa. hanya luahan seorang hati yang kecil.