CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
made by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leelou

Tuesday, June 14, 2011

persandingan cOusan ku ;)



kitorang yang over pulak kan...hehe banyak lagi gambar yang aku snap waktu ni.
tapi tak dapat la nak masuk kan semua. malas.......


ni la sebabnya kenapa aku balik kampung hari tu. cousan aku yang rapat dengan aku da kahwin da. tapi da memang patut kahwin da. umur da meningkat sangat tu. haha. husband dia pun ok. baik dengan kitorang. kira ngam la dengan dia. happy dapat balik kampung. satu keluarga besar aku ada. riuh rendah di buatnya rumah tu. tapi alangkah seronoknya kalau nenek aku masih ada. mesti lagi meriah. tapi nak buat macam mana, ALLAH lebih sayang kan dia. untuk nenek yang tersayang. AL-FATIHAH........ untuk MIZA&EPUL aku doakan mereka bahagia hingga akhir hayat dan cepat2 dapat baby okey. ;))
Congratezz MIZA&EPUL.