CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
made by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leelou

Wednesday, June 15, 2011

hana tajima



hana tajima........korang kenal dia tak?
kalau korang yang bertudung. korang mesti kenal hana tajima ni kan. cun weyh tengok dia pakai tudung macam ni. terasa teringin pulak. tapi bila agaknya ek. stylo giler budak ni. aku da nak cuba tapi masih teragak2. aku tak nak la pakai tudung main2. on-off on-off. kalau boleh memang nak betul2 permenent. pape pun aku nak kumpul kan dulu koleksi baju aku yang sesuai pakai dengan tudung. sebab sekarang pun baju aku banyak yang lengan pendek. yela belum bertudung kan. baju pun hamek kaw.... haha. 
INSYALLAH...... coming soon ;))