CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
made by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leelou

Wednesday, June 15, 2011

panas sekejap

pisstttt. tak tahu kenapa mood aku tiba2 nak bercakap ni. aku ada baca satu blog tu. ayat dia bercakap pasal orang macam dia tu best sangat je. cuba jaga diri sendiri. tak guna tau cakap pasal orang lain. terang2 berdosa. orang tu macam mana pun biar la. tu hidup dia. kau tak payah sebok. kita jadi manusia biar muka buruk tapi jangan hati dengan perangai buruk. buruk sangat nampak nya kalau macam tu. dia ingat orang hegeh agaknya nak kawan dengan dia. aku? eeeeee tak ingin langsung. kalau boleh jauh kan la. da naik menyampah tengok muka dia. ishhh tak baik pulak kan. haha. dalam hati aku sikit pun tak berdendam dengan dia. tapi setakat boleh baik dengan dia sekejap2 je buat apa. pastu cari pasal dengan orang lain da jadi gadoh. madang nak gadoh je. orang nak buat baik pun da malas. da besar pikir la. aku senang maaf kan. tapi jangan sia2 kan maaf yang aku da berikan ok. assalamualaikum.