CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
made by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leelou

Friday, June 3, 2011

Hari ni aku dekat office biase jep. tak ade ape yang berubah. kerja yang selalu aku buat berulang setiap hari. sementara kerja aku da mula berkurangan, apa lagi aku cepat2 ambil kesempatan untuk membaca novel yang aku da mula rindukan tu. tajuk dia kasih yang suci, tak tahu kenapa hati aku betul2 da jatuh cinta dengan cerita tu. rasa bahagia bila dapat habiskan setiap episod yang aku baca. mungkin salah satu sebabnya lelaki dalam watak tu (Seth) memikat betul hati aku. kadang2 tersentak dalam fikiran aku teringin menjadi Nora Elena watak perempuan yang ada dalam novel tu. perhatian yang di berikan oleh SETH lelaki dalam novel tu penuh kasih sayang dan sikap bertangungjawabnya yang tak penah dia lupakan. tak lupa juga dengan sikap sabar dia membuat hati aku terseyum2 bila membaca novel tu. da jadi angau aku di buatnya. teringin aku nak ucapkan tahniah kepada penulis novel tu kerana berjaya membuat aku menghabiskan satu buku novel yang tebal dengan selamba aku menamatkannya. kadang2 nak tergelak sebab aku menjadi angau angkara watak yang di bawa oleh Aaron Aziz (Seth) dalam cerita Nora Elena yang sama 100% dengan novel yang aku baca. cuma tajuknya sahaja yang berlainan. alangkah bertuahnya kalau......................err........(tukar topik) rasa da bosan pula menaip di keyboard ni. sudah2 la cerita pasal novel. nanti ada yang menarik lagi. aku akan kongsikan disini. pahit manis tetap akan di kongsikan. terima kasih kepada membaca yang setia. (hihi ada ke?) assalamualaikum.