CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
made by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leelou

Monday, July 4, 2011

7 hari mencintaiku


macam tak percaya pulak aku da habiskan baca buku novel setebal itu. kejap je taw. tak sampai seminggu.
HAHA!


ni la buku tu......



tebal kan.... tapi sumpah sedeh....... menangis macam kene tinggal emak..
sedeh gler....... :D

HAHA~~ posing jap..... 1


posing ke-2..... ;)

da bosan sekarang... sebab da tak ada novel lagi nak baca. nak beli novel lagi myAA tak bagi.. humphh..
bila baca novel yang kita suka ni. dapat dianya feel tu macam aku ada dalam dunia novel ni. seronok berkhayal kejap kan... bukan kena bayar pun kalau berkhayal ni. so berkhayal je la... HAHA!! sampai pukul 3 pagi aku tido gara2 nak habiskan citer ni. mana tak nyer da baca tak boleh nak berhenti. tu yang panas je myAA tengok.. hehehe.. dia kata bila aku da baca novel tu aku lupa dia. saja la tu nak manja2. heeee. da2 tak boleh nak citer lebih2....
k BYE!!

thank you for reading this entry :)