CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
made by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leelou

Monday, April 25, 2011

terguris yang lepas

I'm back to my life :)
perkara pertama yang aku lakukan selepas mengucapkan 'alhamdulillah' semasa bangun dari tidur awal pagi. lately ni tak banyak cerita yang nak dikongsi mungkin tak banyak kejadian yang jadi kecuali gaji. gaji bulan lepas dan bulan ni. sakit oi ! mana nak cari duit. sabar jela. aku malas nak merungut sebab tak da mood. hah. 1 masalah sudah aku langsaikan. sekarang masalah yang k'2, k'3 dan mungkin seterusnya. sampai satu masa aku rasa tersangat la malaz nak pkir ape2 lagi yang jadi dalam life aku. ya Allah kuatkan la hambaMu ni lagi. tunjuk kan jalan yang mudah untuk aku rentangi segala dugaan yang KAU berikan kepada hambaMu ni. aku bukan siapa-siapa untuk jatuhkan sesiapa. aku juga bukan insan yang gagah untuk mempamerkan rasa sedih dan kesal dengan perkara yang terjadi. aku gagahkan demi perhubungan yang terjalin. aku ketepikan rasa perit demi menjana perhubungan kembalimaaf kerana terjadi perkara yang tak di ingini. tidak terlintas untuk mengkhianati apatah lagi nawaitu untuk melukakan. kelu lidah untuk dikata. sekat nafas yang ditahan untuk menjelaskan segalanya. kerana aku berada di tengah. tengah yang buat macam aku nih tengah sakit lemas di tengah lautan yang dah boleh aku mintak kena makan dek jerung untuk lunaskan segala rasa sakit lemas tuh. lepas ni mungkin dah boleh butakan mata, pekak kan telinga dan bisukan mulut. FULLSTOP!
i love u B.