CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
made by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leelou

Tuesday, April 19, 2011

entry kali ni luahan dari hati 'aku' yg sebenar.


lately semua tak kena. apa yang tak puas hati pun taktau aih. kerja keras perut kosong rasa apa? nak fikir diri sendiri. fikir kesenangan dia orang lain terlibat sama. tak ada rasa bersalah pada diri? orang lain pun ada tanggungan sendiri. ada masalah sendiri, orang tanya kau boleh senang cakap 'tak tau, tak tau' apa tuh, mengamok? macam ni ka orang yang berpikiran jauh? begini percaturan yang dibuat bila orang-orang seumpama ni di pijak kepala sesuka hati. baru ni aku nampak. ni yang rasa sakit. bercerita 'pung pang' sana sini cakap 'saya macam ni macam tu' but at the end it's nothing! macam mana orang nak respect kalau kau jalan sendiri tak betul. janji itu ini. fuhh ! hapa pun tak bole pakai. akhirnaya aku juga yang dipersalahkan. hummphh kenapa setiap hari aku tak pernah 'bosan' untuk ucap perkataan yang selalunya kau dengar. kenapa setiap hari aku tak pernah lepas untuk pesan supaya jangan kosongkan perut tu. setiap hari aku akan marah untuk sesuatu yang kurang menyenangkan hati. setiap hari juga aku akan cari kau sampai kau jawab panggilan aku. semua yang jadi ada 1 sebab ;). kadang-kadang kau tak tahu apa yang kau mahu dalam hidup. tak pasti keputusan yang kau ambil tu benar atau tidak bagi kebaikan diri dan semua orang. tak berapa nak pasti lagi dengan tindakan yang dilakukan. mesti kau buntu. letih nak fikir kan? dengan siapa lagi nak cari jawapan tu. pertolongan siapa yang boleh bagi jawapan yang tepat. cuba fikir sendiri. baru rasa tercabar. rasa sakit dan seronok. ooh yaa. aku ada rasa sikit. sakit. sakit bila orang yang kita sayang tak mampu nak penuhi apa yang kita nak, hajat bak kata omputih 'wish'. bukannya mintak harta, emas, duit yang bukan2. sala aku jugak ke sebab tak faham? agak rasa macam kene cubit? lebih dari tuh. mengadakan? memang mengada sikit. tapi tak salah kan sebab dengan orang yang kita sayang. dan perlu lagi adalah. make colors in our relationship. tapi sekarang memang rasa tak sedap. tak seronok rasa cmnih. henta sampai bila.