CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
made by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leelou

Wednesday, April 6, 2011

nak cakap sikit.


saya sayang awak sangat. saya perlukan awak setiap masa yang ada.
setiap hari yang ada, saya perlukan awak. hanya awak.
jangan buat saya kecewa. jangan buat saya tertunggu2.
kadang2 saya terasa awak jauh dari saya. kenapa?
saya akan sentiasa cuba untuk ada dengan awak setiap kali
awak perlukan saya. ;))
saya akan cuba jadi yang terbaik untuk awak. walaupun saya
tahu saya tak sempurna. saya akan cuba untuk awak.
sebab saya sayang awak.
awak....
awak boleh tak buat macam tu. untuk saya?
boleh tak awak?
saya teringin nak siapkan makan minum awak. siapkan pakaian awak untuk pergi
kerja. saya rasa saya dah mula bersedia untuk itu semua.
saya janji saya tak akan sesekali untuk mengecewakan awak.
saya tengah cuba yang terbaik untuk kita ni. ;))
saya cuba. tapi kalau ada kesilapan yang saya buat. saya mintak maaf. sebab 
saya tahu saya tak sempurna. suatu hari nanti saya akan melakukan kesilapan juga.
saya harap akhir hidup saya. saya dengan awak. sehingga nafas terakhir saya.
saya nak saya ada dengan awak. ;'(
jadi kan la saya hak mutlak awak.
kata terakhir saya untuk awak. saya sayang awak.

???AWAK???