CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
made by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leelou

Thursday, March 3, 2011

rindu + panas hati ;((

senjak menjak ni. macam panas la. walaupun hujan tapi rase juga kehangatan kepanasan tu.
knape la. ada saje yang tak kena. sana sini salah di buatnye. 
sabar je la. depan belakang nak kena sabar nak jadi apa,mana hak aku sebagai "____" dia.
tolong la paham perasaan aku. mudah tersentuh dan cepat terasa dengan ape yang terjadi di sekeliling.
da cuba mengelak tapi hati still tak rela.
tu maksudnye ada lagi yang terpedam.
knape tak nak berubah. orang lain suka-suka tengok apa yang terjadi.
aku pulak mengalabah nak menahan sakit.
apa la. aku yang patut berubah atau pun dia?
atau pun kami yang patut berubah??
orang luar.
tolong-tolong la jangan jadi punca dalam masalah ni.
cuba la pandai sikit hargai hak orang lain.
jangan main langgar je. macam mane orang lain rase. 1 hari nanti. 
cepat atau lambat semua akan rase ape yang penah korang lempar kan kat orang lain.
tunggu je la. aku tak suka sangat kalau hak aku di kacau!!! FULLSTOP!!