CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
made by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leelou

Tuesday, February 22, 2011

hello belog ;))

hampir berhabuk blog kesayangan ni since aku sibuk dengan urusan kerja dan my AA. apatah lagi sekarang hampir setiap hari aku dengan my AA. makin terpinggirlah si scandal cute aku ni ( blog ). and now aku berhadapan satu masalah yang aku tak rasa besar pun tapi teramatlah rumit. kehidupan aku da mula berubah 1-1 menjadi konfliks. sedangkan aku pon tak paham apa yang tak kena dengan aku. or dia. or?? enta. aku terase kehilangan 1 cahaya yang pernah menyinari hidup aku dulu. kemana dia menghilang? itu persoalan nya. serbe tak kena. membuat kepala aku yang cuma ada 4GB berfikir benda yg kemungkinan YA or TIDAK. aduhh apa lagi ni. jangan la buat aku yang kerdil ni berfikir benda yang bukan-bukan wahai insan yang menyinari hidup aku. tolong jadi seperti yang penah kamo janji kan. dan aku sangat la tenang hati bila kemungkinan di dalam fikiran aku menjadi habok bila di tiup angin. engkau orang faham tak mesej yang aku cuba nak sampaikan ?? bla dlu ok. bye!

love