CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
made by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leeloumade by Leelou

Friday, September 23, 2011

Chill sudehh... :)

Hye.. the firts thing yang aku nak cakap dalam entry ni ialah.... arrggghhhhhhhhhh aku nak jerit kuat2 sebab aku tengah marah ni.. aku menyirap kalau aku jadi macam ni. sangat2 menyirap tahu tak?.. kalau la aku di beri peluang lepas kan geram, aku nak s****2 muka dia. ( tapi hati x sampai nak wt mcm tu :( ) aduh makin nak dekat makin banyak dugaan.. kenapa la....

Ya Allah Kau da bagi aku petunjuk untuk membuat satu keputusan penting dalam hidup aku. jgn la Kau tariknya kembali.. bagi la aku kekuatan untuk menyahut cabaran yang Kau bagi dekat aku Ya Allah.. aku da keras kan hati, pekak kan telinga, butakan mata, untuk terus mencuba bersabar dengan ape yang Kau da tentukan untuk hidup aku.. tolong la aku.. tambah kan la lagi level kesabaran dalam diri aku.. sebab aku tahu aku boleh :)) !! teruk ke aku.. apa yang aku dah buat kat die?... ape salah aku buat ni.. kalau nyawa aku boleh buat dia berubah.. aku boleh ni bagi nyawa aku teros... (peh! yelatu kau eyla...)

aku percaya ni semua ujian untuk uji aku boleh ke tak nak tanggung masalah kecik macam ni, sebelum aku masuk ke alam lain nanti...(alam lain? pe tu? nanti korang tahu jugak) ya!! and aku percaya ada hikmah di sebalik ni semua.. so chill sudehh.. ahh! pe eyla ni kate chill tapi glabah gak! ala cuba korang kat tempat aku... korang pun glabah gak weh.... 

macam nak menangis pulak dah... aduh chegeng btol la eyla ni. yE!! memee r..... hati aku memang mudah tersentuh la.. kecik punya hal pun aku boleh rasa.. bayang kan la... aku nampak kucing mati tepi jalan henta sape punya keje da langgar buat dang jek.. (manusia bodoh mcm tu) bila aku nampak aku rasa macam aku yang buat.. then menangis meraung2... sedehnyer rasa.. bagi la ape sajer jenis kucing aku suka sangat... tapi jgn la kau bagi aku lipas confirm aku larii..... :D eh da salah masuk sempang cerita ni... 

fuhh....* lap peluh jap.. bangun and cakap aku boleh!* huuhhhh legaaa...... salam 1 malaysia :))

thank you for reading this entry :))